onsdag, juni 26

Resa och uppdatering

Hej hej, just nu sitter jag nog på ett flygplan eller så har jag kanske redan kommit fram!
Jo det är så att jag reser bort idag och blir borta en vecka, ska läsa så mycket jag kan nu och förhoppningsvis så kommer det åtminstone en ny recension när jag kommer hem igen!

Jag har också tänkt att jag måste ändra lite på hur jag gör här på bloggen, jag måste hitta fler saker att skriva om annars blir det lätt bara massa recensioner och jag vill ha andra bokrelaterade saker också. Ge gärna tips i kommentarerna om vad du vill att jag ska skriva mer om här, kanske intervjua författare, folk som jobbar på förlag, bokbloggare eller något?
Jag ska också ändra sättet jag skriver recensionerna på, och lägga ner mer tid på dem.
Tror att jag vet ungefär hur jag ska göra men det får jag tänka lite mer på…

Du får gärna ge respons på vad jag gör bra och hur jag skulle kunna göra saker bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar