onsdag, maj 1

Utvärdering av april


Lästa böcker: 5, Fallen Ängel, Glashuset, Prinsessa för alltid, Trasig Soppa, Vampire Academy
Recenserade böcker: Alla utom Prinsessa för alltid.
Favorit av lästa böcker: Vampire Academy
Favorit av recenserade böcker: Nu tar jag inte samma för det är för tråkigt, Glashuset.
Sämst av lästa böcker: Trasig Soppa tror jag… 

Lästa sidor: 1560
Kommentar: Nästan 500 sidor mer än förra månaden, det blir ungefär 300 sidor per bok vilket är ganska bra!
Mål för mars: Jag ska ge mig på Harry Potter böckerna! Jag har aldrig tyckt att de verkar bra, fast handlingen är egentligen en superbra handling som jag borde älska men jag har helt enkelt inte tyckt om sättet de är skrivna på. Ja, jag har försökt läsa dem några gånger men aldrig riktigt fastnat i dem. Nu för några veckor sedan så såg jag första boken på film istället, och den var faktiskt ganska bra, så jag tänkte att jag borde pröva läsa böckerna igen eftersom att jag har börjat läsa väldigt mycket nu så då kanske jag mer fastnar… Hur som helst så upphäver jag härmed mitt biblioteks förbud!
Förra månadens mål: Målet för april var ju att jag skulle läsa några böcker som står här hemma och inte få låna nya böcker, jag har faktiskt lånat en bok, men den läser jag i skolan så det är inte riktigt samma sak… Annars tycker jag att jag har lyckats ganska bra, har inte kvar så många böcker här hemma som jag inte har läst och det är ju bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar