fredag, februari 1

Utvärdering av januari

Ja, nu är januari över och det är min födelsedag, tretton år. Men det ska jag inte skriva om nu för nu ska jag göra en utvärdering av januari som typ alla bokbloggar gör…


Lästa böcker: 6 böcker, Andens kraft, Cinder, Korsad, Mitt klimatkatastrofala liv, Vad mina vänner inte vet och Yttersta offret.Recenserade böcker: 4, men två var ju i en serie där jag inte har recenserat de andra delarna.Favorit av lästa böcker: Yttersta offret.Favorit av recenserade böcker: Korsad.Sämst av lästa böcker: Vad mina vänner inte vet tror jag var sämst, inte för att den var dålig precis.

Lästa sidor: 2633
Kommentar: Jag har läst ganska mycket i januari, men att det var så många sidor visste jag inte!

Mål för februari: Jag tror inte att jag kommer hinna läsa lika mycket men jag ska försöka läsa så mycket jag kan! Mitt mål är att läsa ut Vampire Academy som kommer bli den första engelska boken jag läser ut, håller på och läser Vampire Academy: The Ultimate Gudie men den vill jag inte läsa ut direkt utan läsa då och då när jag får tid över. Jag ska också försöka läsa ut Bara Början av Justin Bieber.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar