söndag, februari 3

5 böcker och en bokhylla!

I förrgår fyllde jag år och bland annat fick jag fem stycken böcker och en bokhylla!
Böckerna jag fick var några böcker jag har tänkt läsa ganska länge och det var kul att jag fick dem.


Jag fick personer du kanske känner av Jay Asher och Carolyn Mackler som jag tycker verkar jättebra!


Boktjuven har jag tänkt läsa ganska länge och nu när jag har den så kanske det äntligen blir av!


Jag vet inte vad jag ska säga men jag har läst lite i den här redan och den verkar jättebra!


Fallen ängel har jag tänkt läsa i nästan ett år men det har inte blivit av än, men nu får jag ta och läsa den!


Jaa, samma sak som med Blink blink med stjärnan.


Sen har jag också fått en sån här bokhylla 


Den är köpt här och när man lägger böckerna på den så ser det ut som att de svävar! Jättehäftig verkligen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar