tisdag, december 10

Utvärdering av November

Lästa böcker: Saeculum och Löftet.
Recenserade böcker: Ingen, men recension på Saeculum kommer!
Favorit av lästa böcker: Detta är sjukt svårt eftersom att Löftet är en del utan min absoluta favorit serie, men Saeculum var verkligen bra! Måste nog ändå säga Löftet.
Favorit av recenserade böcker: -
Sämst av lästa böcker: Saeculum antar jag?

Lästa sidor: ca 398
Kommentar: Mycket mindre än förra månaden men jag har faktiskt en anledning, vi har gjort om i mitt rum så har varit tvungen att packa ned alla mina böcker plus att jag har fixat mycket och så och helt enkelt inte hunnit. 
Mål för nästa månad: Jag måste verkligen läsa mer nu i December!!
Förra månadens mål:          Att läsa mer - gick inte så bra
Hungerspelspecial - gick nästan helt perfekt.
Bli bättre på att uppdatera - nja.


Förlåt att detta kommer så sent men har haft så mycket att göra den senaste tiden, jag ska bättra mig!

2 kommentarer:

  1. Man ska ju blogga när man har lust, brukar bli bäst så :)
    Och mer lästid blir det nog i December i och med julledighet och så! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis det jag hoppas på, idag har jag också fått en ny bok som verkar jättebra!

      Radera