lördag, november 2

Utvärdering av oktober

Lästa böcker: 1, Varelserna.
Recenserade böcker: 1.
Favorit av lästa böcker: Varelserna.
Favorit av recenserade böcker: Varelserna.
Sämst av lästa böcker: Varelserna

Lästa sidor: ca 597.
Kommentar: Jag har bara läst en hel bok men just nu läser jag fem böcker och de flesta av dem började jag på denna månaden vilket gör att det blir ganska många sidor. Det är inte jättemånga sidor, men det är faktiskt ganska många om man tänker på hur lite jag faktiskt har läst denna månad.
Mål för nästa månad: Jag ska verkligen försöka läsa mer, förhoppningsvis läser jag ut två av de böcker jag har börjat på denna månaden och sedan kanske jag läser någon mer bok. Jag har tänkt göra en hungerspelen special i november eftersom att Catching fire har biopremiär 30 november! 
Ska också bli bättre på att uppdatera bloggen.
Förra månadens mål: Hade inget mål eftersom att jag var i paus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar