torsdag, juni 13

Utvärdering av maj


Lästa böcker: 1, Skuggvandrare
Recenserade böcker: Jag har recenserat den.
Favorit av lästa böcker: Skuggvandrare
Favorit av recenserade böcker: Skuggvandrare
Sämst av lästa böcker: Skuggvandrare

Lästa sidor: 333

Kommentar: Väldigt dåligt. Som ni vet så tog jag en paus, och jag är inte helt tillbaka än men jag borde ändå ha läst mer. Jag hoppas att det blir mer denna månaden.
Mål för mars: Att börja beta av min lista på böcker jag ska låna på biblioteket, nu ska jag även lägga till några nyutkomna Jag har redan en ganska lång lista och när ska man låna böcker om inte på sommaren då man har all tid i världen? Fast först ska jag läsa ut Delirium som jag har börjat på 
Förra månadens mål: Att börja läsa Harry Potter vilket jag misslyckades med… 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar