tisdag, maj 21

Paus

Ja, som ni kanske har märkt på har jag inte bloggat mycket denna månaden och nu har jag bestämt mig för att ta en bloggpaus, eftersom att jag helt enkelt varken har ork eller lust att bokblogga just nu. Kommer antagligen börja igen till sommaren för då har man mer tid och sådant, och jag vet att det inte så så långt kvar men ändå.
Just nu vill jag försöka ta mig igenom våren och få sommarlov.
Jag känner mig ganska trött av och på allt skolarbete och annat som stressar mig, våren är nog den jobbigaste tiden för då förväntas man göra allt som man har gjort innan på året OCH vara ute.
Nej, det lättaste sättet är nog att vänta med mindre viktiga saker, som att blogga, och fokusera på det viktiga just nu.
Jag tror ändå att jag kommer göra månadsrapporter för att få ihop vad jag läser här på bloggen, men inga recensioner i alla fall. Så om ni vill kan ni kika in här runt början på nya månader tills jag börjar blogga vanligt igen.

Jag skulle bli jätteglad om ni ville fortsätta läsa min blogg efter pausen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar