söndag, juni 16

Sommarläsning

Nej jag är inte tillbaka än… Men jag kommer nog skriva lite inlägg här ändå bara för att komma ihåg vad jag ska läsa och har läst också sådant…

Nu ska jag skriva en lista på böcker som jag ska försöka läsa i sommar, kommer antagligen tt uppdatera den lite då och då.



  • Ful eller snygg? av Scott Westefeld
  • Under tiden av Stefan Casta
  • Delirium av Lauren Oliver
  • Divergent av Veronica Roth
  • I dödskuggans land av Alden Bell
  • Varma kroppar av Isaac Marion
  • Tills döden skiljer oss åt av Robert Kirkman (The Walking Dead 1)
  • Blodröd väg av Moira Young
  • Oönskad av Gemma Malley
  • Legend av Richard Matheson
  • Gregor från Ovanjord av Suzanne Collins
  • Och bingo är bara för de förlorade av Linda Belanner & Fredrik Persson
  • Homecoming Queen av Moa Hergren
  • Rebellhjärta av Moira Young (efter att ha läst blodröd väg)
  • En sekund i taget av Sofia Nordin
  • Barnkolonin av Kerstin Lundberg Hahn
  • Farlig förmåga Systrarna Cahill av Jessica Spotswood
  • Förr eller senare exploderar jag av John Green
  • De Utvalda: monstrets dotter av Kristin Cashore
  • Saeculum av Ursula Poznanski
  • Harry Potter och de vises sten av J. K. Rowling
  • Två eller tre saker jag glömde berätta för dig av Joyce Carol Oates
  • Gul utanpå av Patrik Lundberg

Kommer antagligen inte hinna med alla men det är ju bra att ha en lista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar