fredag, april 5

Utvärdering av mars


Lästa böcker: 3 böcker, I begynnelsen var Bob, Tankeläsaren och Nattvakt
Recenserade böcker: Alla tre!
Favorit av lästa böcker: Tankeläsaren, helt klart.
Favorit av recenserade böcker: Ja samma där, Tankeläsaren.
Sämst av lästa böcker: I begynnelsen var Bob.

Lästa sidor: 1179
Kommentar: Lika många böcker som förra månaden men mer än dubbelt så många sidor, det verkar ju bra, nu i april ska jag nog inte läsa så många tjocka böcker så blir det nog lite fler recensioner… Är ändå inte jättenöjd för jag hade nog kunnat läsa lite mer… 
Mål för april: Jag tror att jag ska hålla fast vid inga lån fast att det har varit jättejobbigt att inte låna böcker, förutom de som man läser i skolan då, men jag har fortfarande ett par böcker kvar och eftersom att jag vann andra pris i fantasy-skrivartävlingen så fick jag två böcker till. Jaja, det ska nog gå bra!
Förra månadens mål: Mitt mål för mars var att jag skulle läsa mer och inte låna några böcker, vilket är samma mål som jag nu ska ha för april, jag tycker att det har gått bra, jag har inte läst fler böcker men betydligt fler sidor och jag har inte lånat någon bok, fast en gång var det nära att jag gjorde det… Men jag klarade det, förra månadens mål är avklarat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar