torsdag, april 25

Bokhyllor!

Jo idag har jag då äntligen satt upp min nya bokhylla, eller nya och nya, den jag fick när jag fyllde år! 
Jag har antingen inte hunnit, orkat eller tänkt på att sätta upp den förrän igår, men då var det försent så vi gjorde det idag istället, passade på att göra lite bokryggspoesi när jag ändå hade ut alla böcker Det bästa är att nu när jag har satt upp denna bokhyllan så har jag plats för alla andra böcker i min vanliga bokhylla som innan inte fick plats. 





Såhär blev resultatet!


Yttersta Offret
Denmonernas Port
Fallen Ängel
De Utvalda
Övergiven Värld
Bara Början


Du glömde säga hej då
Skriv om och om igen
Så läng vi båda andas


Personer du kanske känner
De Utvalda
Ödesbunden
Yttersta Offret
Bara början



Och såhär blev då min vanliga bokhylla! Jag kunde till och med få plats med de böcker jag fick av mamma för några år sedan som hon hade läst när hon var typ 10.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar