torsdag, november 8

Förlåt och ni får faktiskt ta och förstå!

Ja förlåt att det var ett tag sen jag bloggade (en vecka typ ju!) men det är så himla mycket i skolan, jag har grupparbete i spanska som ska vara klart i morgon men det är det inte och det går jag och tänker på tex. Skönt med helg snart i alla fall, jag har inte läst på hela veckan och känner mig faktiskt usel...
Jaja i helgen blir målet att läsa ut Halvblod! Så ni kan vänta er en ny bokrecension snart!

Ni måste också förstå att jag inte kan lägga upp nya recensioner mm varje dag för ärligt talat har jag fullt upp!
Jag vaknar, cyklar till skolan och är i skolan, sen cyklar jag hem och lägger mig i sängen med datorn och chattar med min kompis och nästan somnar.
Usch skolan tar ju upp mitt liv, det är det ända jag gör förutom att spela trombon och en gång i månaden gå på bokklubb! Och det kommer ju bara bli värre också! Har ju tre år kvar i grundskolan och sen ska man gå gymnasiet och sedan plugga vidare och göra något av sitt liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar