söndag, oktober 28

Pris!

I går fick mitt pris. Minns ni att jag kom tvåa i en skrivartävling? Igår var det prisutdelning! Jag hann inte skriva detta igår för vi hade gäster... Aja vet ni vad jag fick? VÄRLDENS BÄSTA PRIS! 5 böcker! Nu har jag massor att läsa! 


Först fick jag då boken Matchad. Den har jag läst innan men är jätteglad att jag fick den! Det är första delen i trilogin som jag verkligen måste läsa resten på också! Jag kommer helt klart att läsa om den för den är underbar!
Mitt klimatkatastrofala liv verkar jättebra! Den kommer vara en av de första böckerna jag läser av alla jag fick!


Den här verkar också jättebra! Skuggvandrare. Bara namnet är bra haha!


Trasig Soppa är antagligen roligare och bättre än den ser ut... Jag har läst en recension av Hitta Violet Park och blev ganska imponerad, även om inte jag tänker läsa boken så verkar den bättre än den ser ut och eftersom att detta är samma författare så antar jag att den är ganska bra.

Författaren till halvblod var en av dem som var med i Jurryn. Boken verkar jätte bra och i den står det till och med "Stort grattis och mycket bra skrivet! /Sofie Trinh J" handskrivet, det är faktisk ganska häftigt.


Här är då jag när jag har fått böckerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar