tisdag, oktober 16

Bokmärken!

Igår kväll gjorde jag bokmärken! 
Jag kollade som vanligt in på min favoritbokblogg (vet inte om jag har länkat den redan men annars kommer jag göra det i menyraden eller där haha) då såg jag super söta bokmärken som man sätter i hörnet på boken!!         
Annars brukar jag bara vika in hörnet men eftersom att det ibland inte är min bok plus att om det är min bok så vill jag ju inte gärna förstöra en helt ny bok så jag tänkte att jag också kunde göra såna! 
Hon skrev att hon hade hittat en video på YouTube så jag frågade först vilken video och sen letade jag lite själv! 
Haha jag hittade i alla fall en bra video på engelska som gjorde super söta bokmärken! 
Länkar den här och visar hur mina blev, jag gjorde tre stycken men gav bort en innan jag hann fota så jag har två bilder då... 

Jätte enkla att göra också!



Videon gjorde inte exakt så men man kan ju göra lite olika haha!







Den bruna i helfigur


Den lite mindre orangea!
Båda!











Här är de när de sitter på boken!
Bok: Vampyrens Märke, House Of Night






2 kommentarer:

  1. Vad söta. Skulle vilja göra såna men det verkar svårt. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejdå de är superenkla att göra, bara att klippa och klistra lite!

      Radera