torsdag, oktober 4

Förlåt och ge mig tipps!

Ja, förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... 
Har tänk lägga ut min andra pris vinnande vampyr novell men det har liksom inte blivit av, sen har jag ju egentligen tänk vänta med det tills jag får ännu mer typ idétorka eller något... 
Håller ju som sagt på att läsa Löftet nu men tänker faktikst inte recensera den när jag har läst klart den, eftersom att det är fjärde delen av en serie och jag inte har recenserat de första tre tycker jag det känns lite... Konstigt... 
Men jag hinner inte läsa så jätte mycket heller med alla läxor och sånt... 
Hoppas ni förstår! 
Ge mig tips om vad mer jag kan skriva/göra för något i kommentarerna så att det inte blir så lång tid mellan varje inlägg!
Ha det bra tills nästa gång hoppas ni läser mer än vad jag har gjort den sista tiden...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar