torsdag, april 16

Hej igen

Ja, hej igen, om det nu fortfarande är någon som läser. Nu var det mer än ett år sedan jag skrev sist och många böcker har blivit lästa, tyvärr inte så många som jag kunde önska. Jag vill verkligen börja bli aktiv på min bokblogg igen, det var ju så himla kul att skriva här!
Har inte läst jättemycket på det senaste men har börjat läsa mer och mer igen. Nu ska jag ta tag i den här bloggen och verkligen göra det till en bra bokblogg. I sommar har jag tänkt läsa Harry Potter, vilket kommer bli första gången för mig. Så det kommer inte direkt ta slut på material. 
Det skulle vara kul att skriva små uppdateringar medan jag läser böckerna, typ att jag skriver var jag är och vad jag tycker om boken än så länge, på så sätt skulle det bli fler uppdateringar och inte bara bokrecensioner. 
Jag har precis läst ut Huntress av Malinda Lo (grymt bra bok) så förvänta er en bokrecension om den inom kort. 
Ha det bra tills dess så ses vi mer i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar