fredag, mars 1

Utvärdering av februari

Lästa böcker: 3 böcker, Eldens hemlighet, Blink blink med stjärnan och Prinsessan Mia
Recenserade böcker: 2 böcker, Eldens hemlighet och Blink blink med stjärnan.
Favorit av lästa böcker: Prinsessan Mia tror jag.
Favorit av recenserade böcker: Blink blink med stjärnan.
Sämst av lästa böcker: Eldens hemlighet.

Lästa sidor: 556
Kommentar: Oj vad dåligt! Har tappat läslusten i februari och det har inte varit roligt! Det blir ju ungefär 185 sidor per bok. Hur som helst så ska jag läsa mer i mars.
Mål för mars: Ja, som sagt så ska jag läsa mer… Mitt mål får bli att avverka lite böcker som jag har köpt/fått och som ligger här hemma, inga lån på biblioteket med andra ord. Får väl se hur det går… 
Förra månadens mål: Mitt mål för februari funkade ju inte precis så bra… Skrev att jag skulle läsa ut Vampire Academy men har bara börjat på den på engelska lektionen och jag skrev också att jag skulle läsa Bara början men det har jag inte heller gjort… Skyller på min borttappade läslust, som nu äntligen har kommit tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar