tisdag, januari 29

Bokugglans tävling!

Hejhej!

Vill du vara med och tävla om fyra noveller från Novellix? Det vill i alla fall jag, kolla in Bokugglans tävling och var med, hoppas verkligen att man vinner, fast det är nog inte så stor chans, kul att vara med i alla fall.

Nu när jag ändå skriver igen efter att ha lagt upp min recension så kan jag ju berätta om biblioteket. Idag är jag sjuk och var det igår också och har därför hunnit läsa ganska mycket.
Idag var det bokklubb på biblioteket och jag kände mig mycket bättre så jag gick dit.
Jag och min kompis frågade också efter en bok som vi läste när vi gick i typ trean som vi tyckte var jättebra och ville läsa om trots att det gått ett tag, och de hade den på något lager så den skulle komma någon gång efter fredag ungefär.
Hur som helst.
När jag och min kompis är på biblioteket så kollar vi alltid på massa böcker även om vi inte brukar låna eftersom att vi oftast lånar på skolans bibliotek.
Men då såg jag boken I begynnelsen var Bob. som jag har tänkt läsa och jag kunde ju inte gå därifrån utan att låna den!
Som tur var så hade jag kortet med mig så jag lånade den helt enkelt, hittade också jättemånga andra jag vill låna men tyvärr så hinner man inte läsa så mycket med skolan och allt sånt där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar