onsdag, december 12

Snart kommer en bokrecension!

Jag har nästan inte läst något i december men nu ska jag bättra mig! Jag åkte tåg i helgen och då läste jag såklart! Jag har läst ut Matchad nu och recensionen kommer komma upp så fort jag kommer hem! Var bara tvungen att skriva för det var ju ett tag sen kan man säga...
Förlåt för det, jag blir ganska rörd när jag ser att jag har 2-3 besökare varje dag trotts att jag nästan aldrig uppdaterar...
När jag då hade läst ut Matchad så blev jag på läs humör igen så jag började läsa den bok jag fick förra tisdagen som avslutning på bokklubben detta år! Den verkar bra fast det är ingen jag hade lånat på biblioteket för det är inte riktigt vad jag brukar läsa... Den heter Den Magiska Kappan och jag tror egentligen att den är för folk som inte läser så mycket eller är lite yngre... Men strunt samma den verkar bra i alla fall och jag läste typ halva igår kväll så den har jag nog snart också läst ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar