tisdag, december 4

Din 34:e bok

Ja, Jag såg denna utmaning på Fantasibok för ett tag sedan (samma dag som jag gjorde den andra utmaningen), men kunde inte göra den då eftersom att jag var på biblioteket... Hur som helt, Lisa har i sin tur tagit den från Bokugglan...


Titel: Om jag kunde drömma.
Författare: Stephenie Meyer.
Bläddra till sidan 68 och skriv första meningen på rad 13: "Jag rätade snabbt på mig och gick mot gymnastiksalen utan att se mig om."
Sista ordet på sidan 97: Den.
En sak som finns på framsidan: Ett äpple.
Tredje meningen i hela boken: "Jag var klädd i min favoritblus - ärmlös med vita dekorsömmar - och jag hade valt den som en avskedsgest.
Det ordet du såg först på sidan 33: Smattra.
Vad tycker du om den här boken: När jag läste den så älskade jag den men nu tycker jag helt ärligt inte att den är så bra, det händer nästan ingenting och den är bara långtråkig. Efter att man har läst Vampire Academy så är den hur dålig som helst, förstår faktiskt inte varför den har blivit så populär.

Utmaningen var som ni kanske förstår att leta upp den 34:e boken i sin bokhylla och jaa... Skriva detta om den helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar