onsdag, november 21

Utmaning!

Jag kollade in på Bokugglan innan och letade efter lite utmaningar eftersom att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag... Då hittade jag denna!


Jag har...
() Ljugit i en recension för att jag vet att förlaget/författaren läser recensionen.
() Fått recensions exemplar.
(x) Sagt att jag inte har läst en bok jag har läst.
(x) Sagt att jag har läst en bok jag inte har läst.
() Tjänat något på min blogg.
() Har fått elaka kommentarer.
(x) Blivit stressad av att blogga.
() Gjort saker IRL som jag inte hade fått göra utan bloggen.
() Gjort min design på bloggen själv.
() Betalat för något på bloggen.
(x) Läst en speciell bok bara för bloggens skull.
() Träffat en annan bokbloggare.

Jag har ju nästan precis startat bloggen men ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar